Blue ocean fish
----The Owner!----

Assalamualaikum!I'am Izzaty Noorhisham, 15, PMR is past! Yeah. Be nice here :)



----Tagboard!----


----Credits!----

Template: Nurul|Atiqah
Re-edited: Izyanyancinnamon Full edit: YOUR NAME
Others support:   

Askar !

Ting ting ting . okey aku nak cerita nie meh sini meh sini duduk diam aku nak cerita dengar elok2 okey (dah macam cikgu taska pulak) kwang kwang kwang , hahahhaahha , okey nampakkan gambar tuh ! ngekk nak tahu ape motif aku letak gambar nie ? Sebenarnya ini lah cita cita aku selama nie , btw ingatkan nak masuk MTD aka maktab tentera diraja , tapi..... cehh panjang pulak titik tuh .____. perempuan takde . Haya apelah kasi jelah perempuan masuk ape ingat perempuan tak kuat ker ? Hey jangan pandang sebelah mata tau .*lagu Anita sarawak* aku perempuan ganas okey but hati aku sangatlah lembut tau tau tau T.T kahkahkah xoxoxoxD . Ahahahahah . nak sangat sekolah sana MTD , harituh kat sekolah cikgu ade buat pengumuman pasal sekolah MTD nie but ayat terakhir dia *HANYA LELAKI* okey mula2 mase gua dengar cikgu bagi pengumuman nie gua angkat kepala cehh badan sekali terangkat kiranya semangatlah nie , And last2 dengar*BOY ONLY*tunduk terus aku , Haduhhh apa daa . sedih melantun lantun aku kat tapak perhimpunan tuh :( tunduk kepala tak angkat lansung ktipu . hahahahahhaha . ape cerita cikgu ? saya nak jugaklah Haih .____. muka bengang dengan cikgu . pandang slack sambil kata cikgu jahat !! ktetiba bukan salah cikgu lah atin woii . haih okey lah gua pun dah ngntukssss dah nie . tangan pun nak rehat esok banyak lagi kerja nak buat ,Bye awakss semua Flying kiss :* selamat malam , Assalamualaikum <3