Blue ocean fish
----The Owner!----

Assalamualaikum!I'am Izzaty Noorhisham, 15, PMR is past! Yeah. Be nice here :)



----Tagboard!----


----Credits!----

Template: Nurul|Atiqah
Re-edited: Izyanyancinnamon Full edit: YOUR NAME
Others support:   

Ding dong ;D

Hai hai hai awak semua sudah berapa hari saya tak update blog .#Hekeleh baru beberapa hari bukannya berbulan atin oiii . okay baik aku teruskan cerita daripada aku terus meraban tak tentu arah . Hahahahah . okeyy ade lah 3 orang minah yang bajet gila babeng cakap ayat 'CAKPUNG CAKPUNG' tuh telah dicuri oleh mereka bertiga ini , wahh siap mengutuk lagi dekat TWITTER . hape ? ingat aku takde twitter ke ha sengall ? Eh btw .ayat tuh dah terlalu lama lah wei , jangan ingat kiteroang hamik ayat engkau tuhh sengal ! please lah be matured nak gaduh sebab benda bodoh nie haih .___. apekah wahai adik2 sekalian ? kalau muka hang lawa but hati kau sangat pewwhhhhhhh busuk tak guna wei , NAH!! amik ayat kau tuh tanam baik2 okeyy . And kau fikir kiteorang takde otak ker nak fikir semua benda tuh , Halahai . macam hape dah aku tengok korang nie . WEYH dengar ni hidup kau takkan senang kalau kerja kau asyik mengutuk or mengumpat orang . be matured k sayang . takmau twit mwit agi kat twitter uh pasal benda bodoh nie , sekali kau buat aku 10 kali aku balas tau . saya ada perasaan okeyy again perasaaann ! And takde mana2 buku yang mengatakan bahawa MENIRU itu salah , itu pun kalau kau buat buku sendiri lah kan , Hahahahaha .



#Be matured lah sayang , malas nak layang korang cemuuuaaaa *kan dahy typo *ksemuaaaaa* . Tata .Assalamualaikum .