Blue ocean fish
----The Owner!----

Assalamualaikum!I'am Izzaty Noorhisham, 15, PMR is past! Yeah. Be nice here :)



----Tagboard!----


----Credits!----

Template: Nurul|Atiqah
Re-edited: Izyanyancinnamon Full edit: YOUR NAME
Others support:   


ehem ehem bila lagi gua nak macam nie *muka comel * eh tunggu kahwin loh , cuwitttttt nyewwww Kahkah ayat rempit bhaii , Hak hak hak btw gua rindu gilah nie ngan Dia padahal baru 2 jam berpisah ! cewahhhh huh~ apa nak jadi apa nak jadi lah ngan gua nie , Okey cool , aku mesti lupakan kau , walaupun iye sangat susah bagi aku tau tau tau . Eh ingat aku selalu tau , kau kan jenis yang suka ingat EX EX kau yang lama2 uh , alahai dulu manis betul janji2 awak tuh eh ? cakap tulah ini lah , Akhirnya~ fiueeeeee*angin* semua ayat2 awak tuh ntah hilang kemana ntah . Hope awak tak buat cengitu lah yer dekat perempuan2 lain , Wahh wahh wah kau tak pernah cukup dengan satukan ? biarkan kau bahagia yer *keluarkan lidah*



#kita masih menuju cita cita bukan menuju cinta okey , Banggakan your parent's lah atin ,suddenly ~ okey , bye ,kamu semua flying kiss sikit :* Assalamualaikum :D