Blue ocean fish
----The Owner!----

Assalamualaikum!I'am Izzaty Noorhisham, 15, PMR is past! Yeah. Be nice here :)



----Tagboard!----


----Credits!----

Template: Nurul|Atiqah
Re-edited: Izyanyancinnamon Full edit: YOUR NAME
Others support:   

kembali :)




                         Assalamualaikum hai hai and hai lagi wahhh sudah lama gua tak update blog nie , sian kau blog berhapuk sudah kau , hahaha takpe meh sini gua bersihkan kau .___. okeyy . Sekarang nih gua sebuk dengan TWITTER , FACEBOOK , YOUTUBE . ini lah kerja gua hari2 bosanlah yang teramat sangat . bangun pagi kemas rumah , sidai kain , angkat kain , tengok tv . wahh wahhhh . dasyat betul gua . badan pun menaik gila , semua dah cakap gua gemok >.< , ah ! okey gua mengaku gua gemok . ahahahahha . tak pandai diet tapi pandai makan , Ahaks ! ahahahah . okey2 sampai sini jer cerita gua . sambung nanti okeyy . gua sayang nuaim :D , suddenly~