Blue ocean fish
----The Owner!----

Assalamualaikum!I'am Izzaty Noorhisham, 15, PMR is past! Yeah. Be nice here :)



----Tagboard!----


----Credits!----

Template: Nurul|Atiqah
Re-edited: Izyanyancinnamon Full edit: YOUR NAME
Others support:   

Sebak !

 

                          Assalamualaikum dulu sebelum gua marah ktetiba , eh ape nie ? Ah tidak ! die milik gua . Tidakkkkkkkkkk ehh over pulak aku nie . okey sabar jer die dah pun jadi milik orang eh gua pun ada pakwe lah kesah ape gua , AH! tadi kesah sangat . gua nak cerita ni sebenarnya gua minat gila kat mamat hensem nie . -WAN ZACK HAIKAL- okey itulah nama die sebenarnya . mase perlawanan laous eh tak camne mengeja gua taktahu ah asal sebutan betul . Dia lah yang menjaringkan goaaaalll . ahahahaha . wahhh 4-0 tuh wey tapi bukan empat2 lah die jaringkan . Gua tak boleh tengok gambar nie weyh . Sebak woii . okay cool gua takde kene mengena dengan DIA . ahahhaha . cehhhh edit2 gambar bagai gua pun boleh lah edit2 gambar uh . Pahal ? okey gua dah tak betul . Masalahnya gua bengang lah . ok tutup cerita .