Blue ocean fish
----The Owner!----

Assalamualaikum!I'am Izzaty Noorhisham, 15, PMR is past! Yeah. Be nice here :)



----Tagboard!----


----Credits!----

Template: Nurul|Atiqah
Re-edited: Izyanyancinnamon Full edit: YOUR NAME
Others support:   

Tak matured ! cengini lah jadinya .

#Assalamualaikum , gua malas nak cerita panjang2 , budak yang berumur 16 tahun macam umur 4 tahun, sangat sangat sangat memalukan , sound gua tak tentu pasal . mencarut bagai . memalukan kaum hawa sungguh dia ni , boleh jer cakap baik 2ni tak dah lah menuduh ! kan dah malu , Ape masalah perempuan niy pun aku tak tahu , nak cakap dah besar , besar dah . ohh lupa tak MATANG . biarlah dikau dengan kehidupan kau . gua tak nak jadi orang yang memalukan macam kau wahai perempaun gila . mencarut wah mengalahkan lelaki wah pakai tudung tapi duh~ Disebaliknya sangat lah teruk . Aku silap menilai kau kan manusia bertopengkan syaitan . wahwahwah sedap2 panggil aku babi . manusia mana yang merupakan babi ciptaan ALLAH semuanya sempurna , tak tahu lah kau macam mana . tulah aku menilai kau dari segi luaran pulak . tulah silap ! kau ni perempuan ker hape ? memalukan sungguh lah hang nie . ah lantak kau lah aku tak takut sebab aku tak salah be matured yer kawan . maaf aku tak hormat kau sebagai senior sebab kau dah terlebih kurang ajar dengan aku . Hokeyy lah bye . Assalamualaikum guys!